Bebegimi dun aksam 8.30 da uyuttum sonra 9.30 gibi kipirdandi emdi geri uyudu bu onu rutini hergeve boyle yapar sonra 10.15 gibi hizli hizli nefes almaya basladi baktim bi an nefesi kesilir gibi oldu sonra kendini sikarak aglamaya basladi uyanamadi biraz kucagimizda agladi sonra emdi heri uyudu aratrdim uyku teroru dedi chatgpt ve ben o kadar korktum ki bebegime bisey oldu sandim ogkum 1 yasinda bu arada