Ogulcan tll canım onu doktoruna sor 2 günlük bebeğin gazı olmaz canım bağırsak düzenleyici başlatoyorlardı sanırım doktorunun dışında hiç bir şey kullanmamanı tavsiye ederim
evremti tll 2 günlük bebekte gaz olmaz diye biliyorum. Bizimki 1. ayında başladı 2. ayın sonlarında bitti. Nurse Harveys kullandık içeriği temiz diye çok faydasını gördük. Tekrar sipariş verdim hem kendim için hem bebeğime arada kullanmak için ☺️
matmazeliingunlugu 2 günlükken gaz sancısı olmaz ama en iyisini Dr unuz bilir gaz sancıları en erken 15 günlükken Felan basliyor. Ağlıyorsa muhtemelen aç olduhu içindir.🥹
syldz61 2 günlük bebekte gaz olmaz. 10 günden sonra başlar genelde Ama mücadele etmeye çalışın gaz lambası kullanmayın hemen.