prensesala Kızlar kız bebeğim beş ay 15 günlük son üç dört gündür başını istemsiz sallıyor gözleri tavana bakıyor nöbet geçiriyor gibi sizinde başınıza geldi mi çocuk doktoru da beş ay kontrolünde baş çevresi 1 cm önden gidiyor dedi çok tedirginim 🥹
papatyakokulum_ prensesala prensesala gecmıs olsun basıma gelmedı. ama neden doktora götürmuyorsunuz. bence bı doktor görsün
biimiyomyardimet prensesala video çekin mutlaka ve doktora götürün 3-4 gündür diyorsunuz biz ne desek boş
prensesala leyligul aaa hiç aklıma gelmemişti iyiki dedin sizin de başınıza geldi mi diye soruyorum farkındaysan
leyligul prensesala Aklınıza gelmediği belli.Neyse burda amacımız laf sokmak tartışmak değil küçük canlarım iyi olması her çocukta bir değil doktora götürürsen sana daha net bilgi verir.Her hastalık her çocukta bir geçmiyor.Ama sen bilirsin.