Bebeğim 6 aylık, tadımlardan sonra su içiriyorum daha doğrusu içirmeye çalışıyorum ama içmiyo nasıl vericem suyu kaşıkla veriyorum su geri akıyor ağzından biberonla vermeye çalışıyorum bebeğim hiç biberon kullanmadığı için biberondan da içemiyor başlığı çiğniyor sizler nasıl veriyorsunuz