Şiddetli bir gaz dönemi geçirdiğimiz sırada doktorumuz ZİNCO damla önerdi bir süredir kullanıyorum ama bugün kafama takıldı içerisinde ne var diye.. yoğunluk olarak çinko varmış çinko takviyesi de bebeklerde ishal tedavisinde kullanılıyormuş ama benim bebeğim ishal değil… Kafamdaki soru şu sizce bu damla karın ağrısı yapıyor olabilir mi? Gazını çıkarıyor yavaş yavaş öğrendi iki aylığa yaklaştı ıkınıyo uğraşıyo ama son zamanlarda daha iyi çıkarıyor ama karnında bi sancı var sancıdan uykudan uyanıyo gündüz kıvranıyor bi rahata eremedi yavrum.. ZİNCO kullanan ve farkeden birileri varsa benimle de paylaşır mısınız??