Merhaba
Bende 30+2 de doğum yaptım. 43 cm 1475 kg olarak. Şuan tam 36 haftalık ve 47 cm 2420 kilo. 41 gündür küvezde. Salı günü taburculuk planlanıyor. Apne sıkıntısı oldu geçen hafta onun için önlem olarak apne yatağı önerdi doktorumuz. Birde şuan önce 20 dakika kadar emiyor daha sonra 40 cc kadar biberon ile besleniyor. Buda onu yorup solunum sıkıntısına sebep oluyor. Başına gelen varmı? Doktor haftası ilerledikçe düzelecek diyor bu durum. İnşallah öyle olur Allah büyüktür 🤲