sedanurrdemiral valla arkadaşım bu degistirdigimiz 7. Doktor eşi sırf belki biri bilmez başkası iyi gelir diye çevre illerdeki doktorlarada götürdü hepsi aynı kolik zamanı gelince bitecek diyor önce 3. Ayda geçer dedi sonra 5.ay dedi geçen götürdük 1 yaşında kesin gecer diyor artık ilaç falanda vermiyor karakteri böyleymiş öyle diyor