Canım hadi bay bay dediğinde elleriyle birşeyler yapmaya çalışıyorsa bilki bay bay yapıyor beniö oğlumda aynı böyleydi şuan 15 aylık olacak canı istediğnde gayet iyi bay bay yapıyor bazende iki elini sallıyor. Ama ben bunu dedesinden gördüğü için yapıyor diye yorumluyorym o hep ili eliylyle bay bay yapıyor yani sıkıntı olduğunu düşünmüypum çocuk birşeyler yapıyor çünkü anlıyor