9aylik olduk ve hala yenidogan gibiyiz doğru düzgün uyumuyor geceleri çok sık uyanıyor (ve gece beslenmelerimiz devam ediyor )zaten çok zor uyutuyorum artık kollarım bacaklarım ağrıyor .. ne yapacağımı şaşırdım rutin vs herseyi yapıyoruz ama yok hiç bir şey fayda etmedi çok yoruldum ve tahammülüm kalmadı çok sinirliyim 😔 önerilerinizi bekliyorum