Bebeginde yalancı şaşılık olan var mı? Benim bebegim de dogdugundan beri var daha önce de post açmıştım
Normalde bakıldığında şaşılık yok fakat bazı fotolarda belli oluyor. Doktor hicbir tedavi uygulanamayacagini söyledi. Uzuldum. Bende de aynisi var Allah sağlık versin cok sukur ama yine de bebekken bir çözüm varsa tedavi ettirmek istiyorum