Anne-123 8 günlük bebeğim var çok şükür emiyor uyuyor merak ettiğim sizlerin bebekleri kaç saatte bir emiyor kaç saat uyuyorlar yani günü nasıl geçiriyorsunuz??
BurBusAd Anne-123 Bizim 10 gün oldu elhamdülillah sütümüz var uyku sıkıntımız var sadece belirli bir saati oturtamadım hala onun uyku durumuna göre emziriyorum
Sefr Anne-123 benım bebeğim 2 saate bir bazen 1 buçuk saate bir emiyor. 15 dk , yarım saat emme süresi değişiyor. Gündüz 4 5 saat uyuyor ama 2 saate bir uyandırıym . Gece 3 4 saate bir uyandırıyorum. Doktorumuzda gece uzun uyuyabilir ama gündüz önemli 2 saate bir emzir dedi. Tabi her gün huyu uyuma saatleri değişiyor 😊
Balbademim3 Anne-123 40 günlüğüz 2 saatte 1 uyandırmaya çalışıyorum yoksa uyuyor sürekli, bazen de gündüzleri saat başı emmek istediği olur acıktığını anladığım zaman emziriyorum .
55eren55 Anne-123 benim bebeğim ilk bi hafta 2 saatte bi emiyordu sonra saat başı emmeye başladı şimdi de pek düzeni yok uykusunda 2 3 de bi uyanıp emiyor
mhe7 BurBusAd 2 saatten fazla uyuduğu oldu mu olduysa uyandırıp emzirdiniz mi yoksa kalkmasını mi beklediniz
BurBusAd Anne-123 Hiç uyumuyor diyemem ama çok zor bir şekilde uyutuyorum karnı doymuş oluyor altı temiz oluyor ama yine de uyumayıp etrafı izliyoruz 😅 o halide ayrı tatlı ama uykusuz kalıyoruz malesef
Sefr mhe7 uyukluyor ama alıştığı için memeyi alıyor direk 😊 uyuyarak emiyor doyuncada kendisi bırakıyor genellikle .
Sefr mhe7 birde saatte bir emzirmeyin çok sık aralıklarda emzirirseniz mide de reflü oluşur. Sütünüz yeterliyse zaten 2 saatte bir doyar
Eceedaada 2 aylık benim bebeğim.uyanık oldugunda 2 saatte 1 emiyor.uzun uyursa gece 3.5 saati gecirme uykuda emzir dedi dr
Armin_14 Şu an çok küçük her fırsatta emzir, saate dakikaya bakma canım gece de iki saatte bir emzirmek lazım. İnsan çok yoruluyor, uykusuz kalıyor ama onların sağlığı daha önemli 🍀
Kusannesi Yenidoğanlar genelde uyur gündğzleri. Emzirmede 2 saati geçirmemek gerek. Saat bası emzirirsen çok daha iyi olur. Uyuyosads mutlaka uyandırcaksın. Kan şekeri düşerse sarılık olur allah korusun. Ben alarm kurardım iki saati 1 dakika geçmezdi geceleri falan. Simdi 1 bucuk aylık oldu artık kendisi öğrendi acıkınca uyanıyor alarm kurmuyorum. Gece 3-3buxuk saat uyuyor gündüz 40-45 dakika araları
Gamze3504 Kesinlikle 2 saaten daha sık emzir bol bol çünkü 20 dakka emmeye bilir tek göğüsü göğsün yara olmaması için ilk zamanlar c pozisyonu elin ve yastık desteği al alttan gece uykusuzluğa dayanamazsan kaşıkla yanında olan biri versin sütünü ılıştırır sarılık olmaması için bol sıvı alması lazım. Bu arada uykudN uyanmıyorsa ayagının altına bastır uyandır allah korusun sarılık olur zorla kaldorcan ben öyle yapmıştm sarılık 10 olmasına rağmen çok uğraştım. Sütün azsa ilk zamanlar formül mama takviyesi çay kaşığı ya da enjektörle verin 🤗🤗🤗