Kızlar şimdi oğlumla ilgilenirken aklıma geldi henüz 4 buçuk aylık oğlum var instamomlara bakıyorum da bebeğim şu ayda şunu yapıyor tabağının hepsini bitiriyor yatağa koyuyorum hop uyuyor şu etkinlikleri yaptık ya bi tek ben mi yapamıyorum bunları diyorum henüz ek gıda vermiyoruz ama ya böyle olmazsa tabağını bitirebilir mi ya da 5 aylık olacak bunları yapamıyor diyorum tabi ki her bebeğin çocuğun gelişimi farklı ama insan illaki kıyaslıyor üzülüyor siz ne düşünüyorsunuz