Ben zeytinyağı ile kurtuldum 3 hafta boyunca her şeyi denedim. Bende ilk silikon uçla emzirdim biraz toparlamaya başlayınca bıraktım meme reddi olur diye. Her emzirdikten sonra saf zeytinyağı sürdüm bol bol havalandırdım hiç kapatmadım desem yeridir. Bir de göğüs kalkanı kullanın mutlaka. Benim bebeğim 3 aylık oldu hala kullanırım. Arada bi yanma sızlama oluyor hemen zeytinyağı sürüp biraz havalandırırım geçer.