2.5 yaş erkek çocuk. 35 günlükken poposunun kenarında çıkan bir sivilce ile hacettepe hastanesine başvuruda bulunduk bize bunun perinal apse olduğunu söylediler. 1 ay yatarak antibiyotik tedavisi gördü ama buradan bir sonuç alamadık daha cerrahi doktorları drenaj ile buraya boşaltım sağladılar ama bu da bir fayda etmedi . Daha sonra 2 yaşına kadar izlenebilir daha sonra geçeceğini belirttiler ama geçmedi . Cerrahi bölümü şu anlık bebeğin yaşından dolayı cerrahilik işlemi uygun görmüyor orada ki kaslarına zarar verebileceği düşüncesi ile ileride kakasını tutamayabilir diye . Gastroentoloji bölümü ile beraber takip ediliyor ama burada yapılan testlerde de gastro bölümü kendilerinin yapabilecekleri bir şey olmadığını söylüyor. İmmünoloji doktoru ilk adım olan bağışıklık testlerinde de bir sıkıntı olmadığı için oradan da bir sonuç elde edemedik . Largopen ilaç başladılar ama bebek bu ilacı kabul etmediği için süreçte bir değişiklik olmadı
Ankara da çocuk cerrahı ya da bu durumu yaşayan anneler bana yardımcı olabilir mi?