Ayselisali 3 defadır doktora geliyoruz ve sürekli kan serum iğne çocuğum artık delik deşik oldu ve sürekli tekrar ediyor bu durum çok etkiledi beni tam iyi oldu diyoruz gene başlıyor çok sancılı bır süreçteyiz basına gelen oldu mu
hilalolo Ayselisali şuan benimde başımda maalesef besin alerjisi olabilir dediler defalarca kan aldilar yavrumdan en son aile hekimi diaforyl ve flagyl şurup yazdi onlar biraz keser gibi oldu şurubu bıraktım yine başladı kesinlikle ilaç tavsiyesi değildir yani ben şurup dedim diye gidip onu vermeyin bebeğe ama doktorun iyisimi olması gerekiyor bilmiyorum bu türlü durduramadık malesef
Ayselisali hilalolo Bize bakteri dediler besın alerjisi olsa kanda çıkarmı ki bır ara süt ürünlerine vardı gelmişti alerjisi kusmuyordu belli bir süre şimdi tekrarlamış olur mu oluyor mu bilemem
hilalolo Ayselisali evet kanda çıkıyor alerjisi varsa tabi değerlerde kesin sonuç vermiyor ama bakteri kaynaklı olduğunu zaten öğrenmişsiniz bunun için güzel bir tedavi alsa düzelir inşallah yavrucak biz çözemedik ne olduğunu