Hanımlar dün kuaföre gittim. Komple yüz,kaş, bıyık aldırdım. Kadın bazı yerleri ağda ile aldı. Tam elmacık kemiğimin üstü ağdayı kaldırdıktan sonra çok yanmıştı. Bitince aynadan baktım hafif derimi soymuş. Fito krem verdi sürdüm eve gelince yıkadım yüzümü kantaron yağı sürdüm. Sizce hangi krem iyi gelir sürsem. Hala çok yanıyor. Hamazinc var evde iyi gelir mi?