Oğlum 6,5 aylık kızlar akşam 8 9 gibi uyutuyorum mamasını yediriyorum ortalama 3 saat sonra ağlayarak uyanıyor ama öyle ağlama yok sakşnleştirmek zorlaşıyor sizce neden olabilir yaşayan var mı çözümğ var mı ortalama 10 gündğr böyle 1 aydır da gece uyanıp emmek filan şstiyor huzursuzlanıyor çok gğndğz uykularımız çok azaldı ne yapcağımı şaşırdım