Kızlar iyi günler ben hipp combiotic kullanıyodum onda kakasını biraz koyu yaptı değiştirdim sma ya geçtim ama bu seferde 2 günde bir yeşil ve çok sulu yapıyor ve gaz çıkarıyor sürekli sesli hipp öyle yapmıyodu. Ben acaba tekrar hipp e geçsem mi diye düşündüm sma nın böyle yapması normal mi? Nolur biri biliyosa yada oda yaşadıysa yazabilir mi?