Kızlar istanbuldan memlekete karadenize geldim uçakla. Oğlum 20 aylık. Ayyy neler çektim neler. Kollarım hâla titriyor ağrıyor onu tutmaktan. Ne versem durmadı , sevdiği oyuncakları bile almıştım oynamadı,telefonda çizgi film indirmiştim onlarada bakmadı, sürekli ağladı koltuğu tekmeledi beni tekmeledi gitmek istedi. Beni bırak diye direndi. Yolcular ona tuzlu çubuk bişeyler verdi, sevdiler onu Allah razı olsun insanlar çok anlayışlıydı. Perişan oldum. Koltukta tuzlu çubukları ezdi bisküvi ezdi.. sonra yine dudakları titreyerek ağladı.. birazda hava sisliydi inemedik uçuş 2 saat sürdü😫 şimdi bir ay sonra geri dönücem kara kara düşünüyorum bununla nasıl geri dönücem ben yaa😵💫😵💫