Brcylkn 5 günlük kızım var 2 saatte bir uyandırıp emziriyorum 10 dakika emip uyuyakalıyor geri memeyi veremiyorum, yeterli midir o kadarcık emmesi?
Brcylkn Brcylkn sarılık olmasından korkuyorum da, yardımcı olup düşüncelerinizi söylerseniz sevinirim😊
Buh4160 Brcylkn canım yoruluyor ondan dolayı 10 dakıka emıp uyuya kalıyor gunde 6-7 defa çişli bez ve en az 2-3 kakalı bez oluyorsa duyuyordur bebeğiniz
Ebruea Brcylkn çenesinden uyarın yoğunbakımda emzirmeye indiğimde hemşire sürekli çenesini yukarı ittiriyordu hafifçe. Yorulup uyuyakalıyor çenesinden uyarırsan uyanır demişti. Saatte bir emzirirseniz de sarılık olmaz
Brcylkn Mom567 çekmiyorum canım 10 dakika sonra kendisi bırakıyor geri deveremiyorum uyandıramıyorum da yeterli midir o kadar emmesi?
Mom567 Brcylkn benim kızımda öyleydi meme ucuyla ağzıyla oynayıp dururdum öyle en sonunda açardı öyle deneyin
Cnsmrt Yeterli yada yetersiz demek doğru olmaz. Her bebeğin emme gücü ve hızı farklıdır. En doğru yol Çiş ve kaka takibi yapın , o zaman doyup doğmadığını anlarsınız gönlünüz rahat olur .
Anne-123 Cnsmrt benimde bebeğim 8 günlük çok fazla bilgim yok Mesela çiş ve kaladan nasıl anlayacağım doyduğunu
Cnsmrt Cnsmrt Brcylkn günde 7-8 çişli bez ve En az 1-2 kez kaka. Ki şöyle bir durumda var kaka 2 günde bir kez bile yapıyorsa doktorlar normaldir diyor. Anne sütünün içeriğinde su oldukça fazla olduğu için çiş olarak atılıyor vücuttan. Bebeğiniz huzursuzluktan mı ağlıyor açlıktan mı ağlıyor kararsız iseniz ——- Bebeğiniz açlıktan ağlıyorsa aynı zamanda ateşide çıkar ,bu ince bi ayrıntı aklınızda olsun
SedaMeyra Anne-123 bezleri dolu dolu oluyormu gunde kac kaz bez degistiriyorsunuz. Kaka kac kere yapiyor gibi
busratarkan Bebek idrarını 10 kere yaparsa kakasını 1-2 kere yapıyorsa doyuyordur benim bebeğim öyleydi
nurcisistan Benimki 5 dk emip uyuyakalıyordu yok dediler burnunu sık ayağının altına dokun üstünü çıkar altını al Allahım o kadar uğraştım ki asla uyandırmak istediğimde uyanmıyordu iyice stres yapmıştım ki 15. Günden sonra emme süresi uzamaya başladı şuan 37 günlüğüz 40 dakika bile emdiği oluyor sıkıntı yapma sadece her istediğinde uyanık olduğu süre boyunca emzir bol bol
FnurGokcan Doktorum en az 10'ar dakika emzir iki göğsünden de demişti, uyandırma kısmı ağlatmalı olduğu için kıyamıyordum ama mecbur canım,biraz zorla bence