bazkrtsell
bazkrtsell o hafif deri kalınlaşması ve beyazlık kepeklenme falan liken skleroz değil de simpleks kronikus a daha yakın, krem filan kullanmamıştım ben kendiliğinden geçmişti bide doğumdan sonra kaşımaya fırsatın olmuyor normal doğum olunca dikiş vs dokunmak istemiyorsun çok bir de kanama oluyor ya kaşımaya kaşımaya gidiyor bitiyor, aslında bunun tedavisi kaşımaya engel olmakmış kaşıdıkça kaşımak hoşuna gidiyor insanın ve bir süre sonra kaşıma kaşıntı döngüsü oluşuyor o kaşınma geldiğinde kendini tutmaya çalış inşallah geçer sizin de 🥰 sonra bir süre hiç olmadı benim ama şimdi yine var biraz kaşımamaya çalışıyorum uyurken bile kaşıntı oluyor ya sizde de oluyor mu