18 aylık kızım var emziriyorum. Kiwi marka buz lazer makinesi aldım. Kullanmalıyım mıyım çok kararsızım?
Osman Gönülal ve Halise Yolli doğumdan ilk 3 ay sonra lazer yapılabilir demiş ama ev tipi makineleri de içerir mi bilmiyorum. Kullanan var mı doktorundan herhangi bir tavsiye alan oldu mu?