5 aylik bebegim yanımda yatıyordu kulağına pispislarken eşimle tartışmaya basladim o anki refleks ile esimin ismini bağırarak soyledim bebegim korktu biraz ağladı ama kulağına zarar vermismiyimdir çok korkuyorum baya yakindik seslere tepkisi var ama tek kulak işitme kaybı yüksek sesten olmuyor diye biliyorum ama korkuyorumm kendimi asla affetmicem eğer bisi olursa nolur yardım edin