Bizimee öyleydi geçen haftadan beri yemek yiyemiyordu diş etleir bile şişmişti kanıyordu çok fena olmuştu ağzı doktoruna gittik bi gece hastanede kaldık serum ve antibiyotik tedavisi aldık sonra iğne yazdı fırçayla ağız içine sürülen bi ilaç veriş öyle toparladı bieaz şimdi daha iyiyiz çok şükür