esraeylul30 4 Aylık kızım var saat 7 mi 9 mu ne o saatlerde uyudu şuan gece 02.03 hâla uyuyo baktım ateşi yok birşeyi yok normalmi öyle uyuması?
seyma51 Maşallah bırakın uyusun da büyüsün 😁 aç olsa uyanır mutlaka. Gün içinde düşme, yaralanma, vücuduna bir darbe almadıysa uyumalı bence
One-life esraeylul30 normal bi aralık o zaman uyuyabilir. Gazı yoktur karnı da tok demekki ne güzel uyusun. Müdahale etmeyin
Pamukhanim_ esraeylul30 instagramda ünlü bir doktor osman soyadını unuttum o 8 saate kadar normal kaldırmaya gerek yok diyordu benim bebeğim de o zamanlarda öyle uyurdu gece 1 beslenme yapardım şimdi saat başı kalkıyoruz