mrvyhya 23 aylık surkeli emzik patlatıyor alıyorum anında disliyor bıraksın dedim o sıra hastalandı hastanede yattı için geri almak zorunda kaldım emziği. Bırakmak çok mu zor oluyor tekrar almalı mıyım bazn 3 hafta emiyor ona da şükrediyorum artik