Merryyy Ceyce56 bende 2. Çocuk için başvuru yaptım ama hala devam ediyor diyor talep durumunda ne zaman onaylanmıştı sizinki acaba 1 ay olmuş başvuru yapalı
Ceyce56 Merryyy herkeste devam ediyor ama ne zkn para yatar onu bilmiyorum sözde bu ay içersinde yatacakti e devlet hesaplarına
myangelson GezginPaNDa doğum yardımı ilk çocuk 5000 ikinci çocuk her ay 1.500 3. Çocuk her ay 5000 olan.
petitonunannesii myangelson ya ablam şimdi hamile.İkizlere ama 9 ve 7 yaşında da iki çocuğu var.Acaba bu doğum yardımı 2025 ten sonra yapılan çocuklar için mi geçerli .Yani ablam simdi 2 çocuk parası mi alır yoksa 4 çocuğu olduğu için 3 çocuk parası mi
myangelson petitonunannesii yani postlarda 25 sonrası olanlar için geçerli diye okudum hep 🥲 bence de 25 yılı sonrasında yapılır öncesine vereceklerini sanmıyorum millet bu seneden sonra çocuk yapmaya teşvik etmek içindir muhtemelen. Çocuk yapma oranı azaldı diye 🥲
petitonunannesii mercankus İyi bari Sevindim adına ikiz olunca haliyle maddi anlamda da zorlanacaklar çünkü
ykaya18 İlk çocuk için 5000 alan var mı ben başvuruya girdim 300 TL çıktı napıyım 300 TL yi dedim devam etmedim