dudu1 7. Aydayız bizde üst 2 diş geliyor şuan başında bekliyoruz mama içsin diye en son 6 da bebek arabası ile gezdirerek içirdi eşim. 10 da acıkıp uyandı yoğurt yedi bu. Asla içmek istemiyor biberonu kuzum ya ağrısı çok 🥲 yarın ilk iş tetagil alıcam doktor o en son çaremiz diyip dentinox önermişti ama etki etmiyor bence. Diş dönemi zor 10 gün Allah yardımcımız olsun 🙏🏻