Kızlar oğlum 16 aylık emzirmeyi bırakmak istiyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum biberon emzik hiç kabul etmedi hala da etmiyor süt içmiyor her yolu denedim çok şükür yemesi güzel artık doktorda kesebiliriz dedi ama hangi yöntemle yapacağımı bilmiyorum. Siz nasıl yaptınız ?? Meme istediğinde vyok dersem anlamıyor çok ağlıyor kendini kusturana kadar ağlıyor ve hiç birşeyle unutturamıyorum nasıl yapacağız bilmiyorum ama çok yoruldum 😔