Merhaba çocuğum tam 1 yaşına girdi birkaç gün önce ve bugün hamile olduğumu öğrendim kayınvalidem engelli annemi kaybettim yani yalnız büyütüyorum cocugmu eşim ev işinden anlamaz çocuk bakmakta destek olmaz hep çalışır haftasonu da dahil. Bana ikincide destek olacaksın yalnız bakamam diyorum çalışıyorum diyor. Üzerine gidince aldır o zaman benim hayatımı karartacaksın yoksa diyor. Asla aldırmak düşüncem yok günahına giremem. Ne yapmam lazım ne olur yardım edin ilk çocuğum da yoruyor beni ikinci de olunca tek başıma ne yapıcsm kocam bi pazar da alayım çocuklarla seni hava alalım diye düşünen birisi değil evde iki çocukla kafayı yeri.m ne olur yardım edin ayrıca çocuk için iki yöntemle korunuyorduk böyle bir kocayla nasılli iki çocuk büyüteyim yoksa aldırmalı mıyım