Kızlar çevrenizde bunu yaşayan oldumu olduysa belirtileri neler tedavisi ilaçla oluyormu ?
Özetle anlatayım evlenmeden önce eşimde doğuştan kistler vardı ama iyi huylu son zamanlarda aşırı tartışma kavga ediyoruz bana hakaret ediyor ve bu ona çok normal geliyor kavga edıyoruz neden ettıgımızı unutuyor normale dönüyor kendi araştırmış bunlar büyüdükçe beyin e baskı yapabılıyormus ve öfke sorunu vs çıkıyormuş doktora randevu aldı zaten bu kistlerı dıyen doktor 2 senede bir emar cekıl yinede ne olur olmaz desı ama esıme kaç kez dedim iş yoğunluğu vs derken gıdemedı bu şekilde duygu durum bozukluğuna neden olabılrımı öfkeye benımle değil ısyerındede sorun yaşıyor bu kistler öfke kontrol sorunu duygu durum bozukluğuna neden olabılırmı iyi huyluda olsa cevrenızde yaşayan oldumu bu şekilde