Arkadaşlar iyi akşamlar bu ikinci anneliğe adımım fakat hamilelikte tiroid yüksekliği var endokronoloji bölümüne gittim değerim 26 çıktı ilaç başlamam gerek ilaç bebeğime yan etki yapacak mı dedim iyi huylu ilaç değil dedi bende kabul etmedim bile bile bebeğimi riske atamazdım ama şuan iyi değilim titreme nabız yüksekliği konuşurken nefes darlığı çok var hamileleikte tiroidi benim gibi olan var mı varsa bebeğe zarar vermeden nasıl atlattı bu durumu bana yardım edin lütfen