HE-SEN-COK-BILIYON çocuk için geçen yıl şey dikkatimi çekmişti sadece hamileydim o zaman bakmamıştım çok, beyaz zıbınlar hello baby’nin mağazadakinden daha ucuzdu. Son gidişim oldu zaten 😂
Gidecekseniz 11den önce gidin sadece, 11den sonra adım atacak yer olmuyor çocukla çok zor 🤦🏻♀️