İlk günlerde ,, özellikle 40 ı çıkana kadar benim oğlumda öyle idi. Sürekli emmek istiyordu , inanın oturmaktan yorulurmu insan yoruluyordum . Zaman geçtikçe kendi kendine unuttu bunu , şuan 3 buçuk aylık ilgisi çevreye dağılmaya başladı. Hiiç korkmayın üzülmeyin zamanla geçecektir .. Doya doya onu izleyin keyfini çıkartın bu anların..