nayirnolamaz06 Eşim de basur var 4-5 yıldır bugün biraz peçete de kan görmüş gece de karın ağrısı ile uyarıyorum bazen diyordu çok endişelendim neden olabilir randevu da alacağız
AslanKadini_ nayirnolamaz06 ilerlemistir bende de oldu ben fitil kullandım geçti esiniz doktora görünsün ameliyat olmaz insaAllah amcam olmustu
tospikannesi_ nayirnolamaz06 ilaç fitil vs kullanması lazm eğer kullanmıyorsa ilerlemiştir ilerlerse ameliyata kadar yolu var. Şuan kötü hissediyorsa bir leğene sıcak su koysun dayanabilecek kadar sıcak olsun içine 10 damla batikon ve leğene otursun o rahatlatır
nayirnolamaz06 Baharayazzzz mide ağrısı oluyo ama dışardan yiyor haliyle kötü kalitesiz malzeme kullanıyorlar ondan olur bende de olur mide bulantı ağrı falan
cLearQueen nayirnolamaz06 insallah canim etrafimda basuru olan cok var ve zaman zaman kanar yani biliyorum Allah tez zamanda sifa versin
Aintyourmama Basur da kanama oluyor benim yıllardır kanıyor hatta hanileyken bardaktan bosalır gibi kanamıstı ödüm kopmuştu bebekten geliyor sanmıştım basurum patlamıs