Benim oğlumda 5 ay 8 günlük 2.875 doğdu şuan 6.400 önceki ay 300 gr almıştı bu ay 500 gr almış doktorum takviye olarak mamaya başlayalım dedi aktif olarak emiyor . Bende bir emzirme danışmanına sordum kilolarını söyledim siz doktorunuzu değiştirin dedi 6. Aya kadar doğum kilosunun iki katına ulaşması gerekiyormuş bu aylarda 200-500 gr arası normalmiş bizim bebeklerimiz normal anlayacağınız o yüzden mama vermeyi düşünmüyorum.