ilkekryl ya çok haklısınız karar verememekte, ben ne yazık ki kendi sağlık problemim yüzünden bebeğimi daha 5 günlük iken bir gece annem ile bırakmak zorunda kalmıştım, gece 1 de acile girip ertesi sabah 11 de cikabilmiştim 😔 şimdi oğlum 9 aylık oldu ama hala içim sızlıyor o geceyi düşününce 😔 bir daha hiç gerek olmadı, bırakmadım. İçiniz rahat etmeyecekse şöyle bir çözüm mümkün olur mu, anneniz o gece sizin evinizde kalsa bebekle, sonuçta geç de dönseniz, sabaha karşı da dönseniz gece beraber olmuş gibi olursunuz, yani gunsuz olsun gidip annemden alayım gibi olmayınca daha iyi olabilir belki