ebrulimebrulim Bebeğim 3 aylık ve sürekli dil çıkartıyor yeme refleksi doğuştan geldiği için olabilirmiş . Böyle olan anneler var mı merak ettim🙂😁
fnd55 ebrulimebrulim benimde bebişim 3 ay 20 günlük dili sürekli dışarıda 😂 gülerken bile dilini çıkartıyor 🤭 ve bu sıraları ağızı çok akmaya salyalanmaya başladı 🥲
glz2 ebrulimebrulim 11 e girecek sürekli olarak 3 4 ayları gibi yaptı unuttu bugün babaannesiyle konuşurken yine yapıyordu