zeynepkuzey61 Kızlar 2,5 aylık erkek bebeğim çok sıçrıyor uyku halindeyken veya uykuya dalmaya calışırken. Uyanıkkende yüksek sesten yada haraketlerden korkuyor sürekli neden olabilir? Uykuda kundak sevmiyor maalesef gündüzleri de asla uyumuyor
Metehanduygu44 zeynepkuzey61 moro refleksi 6 aydan sonra düzeliuo korkmayın onlar kendini dünyaya alıştırmaya çalışıyor siz yinede duanızı esirgemeyin
Kitsu Normal. Tam o aylarda bizimki de öyleydi kendini uyandırmasın diye yarım kundak yapıyordum. Sonra geçiyor