meyra2024 Selam kızlar tam doğumumdan 1 yıl sonra ilk adetimi oldum normalde 14 mayıs adet tarihim olması lazımdı hala olmadım test de yaptım negatif çıktı sizler ne zaman düzenli olmaya başladınız
bloommom meyra2024 doğumdan 5 ay sonra adet oldum ilk adet tarihim 6 Nisandı bu ay 11 de oldum korunmama rağmen korkudan kaç kere test yaptığımı bilmiyorum
Uraztos meyra2024 ilk 1 sene düzensizliğe normal diyorlar oğlum 2 yaşına girmek üzere hala düzene binmedi bende geçen ay test yapmak zorunda kalmıştım doktora gitmemiz lazım ya
meyra2024 bloommom valla bizde korunuyoruz ama dediğin gibi bende korkuyorum bir yandanda hemen hamile kalamam diye düşünüyorum 🤣
meyra2024 Uraztos ben Ocak ayında kontrole gitmiştim o zaman doktorum ilk 1 yıl olmazsın sen demişti kabul etmiştim doktorumunda dediği gibi ilk 1 yıl adet olmadım işte 16 nisanda oldum düzene biner diye düşünmüştüm inşallah bu ayda olurum ya