ChatGPTanne_ isirmayi oyun yapmış gece uyku arasında aklına gelmiyor o yüzden isirmiyor gündüz emzirmeyi bırakmak sütünüzü ciddi oranda azaltır aklınızda olsun isirmayi unutturmayi deneyin, sabah kahvaltisi uyandığı saatte eğer gece sık emiyorsa uyandıktan yarım saat 40 dk kadar sonra teklif edin, normalde 8 de kahvaltı 10 gibi hafif bir ara öğün 12-1 gibi öğlen yemegi 3-4 gibi ara öğün 6-7 gibi de akşam yemeği yemesi yeterli tabi kabizlik problemi yaşarsanız anne sütünü ara öğün yapmanız iyi olacaktir