4 aylık oğlum akşam 23:00 da uyutuyorum sadece mama kullanıyoruz . Sabaha kadar hiç uyanmıyor ve ben 07:00 da kalkıp uyandırıp mama veriyorum sizce gece besleme yapmalımym ? Ve uyandırıldığım zaman da gayet dinç uyanıyor hıc öyle kan şekeri düşmüş gibi v.s degıl