13 ay 7 günlük oğlum 11 aylıkken yürüdü, 8 dişi var. Anlamlı olarak baba dede ve mama diyor. Kendi bulduğu kelimeleri söylüyor müzik istediğinde naynay diyor mesela. Hayvan seslerini taklit ediyor, bizleri taklit ediyor. Basit komutları anlıyor ve yerine getiriyor. Bay bay alkış falan yapıyor. Kitaplara bakmayı oldukça seviyor. 12 kilo. Yalnız yaklaşık bi aydır geceleri uyumuyor, neredeyse her yarım saate bi uyanıyor, zombi gibiyiz son zamanlarda