Bizim kızda üç aylık başta banyoyu sevmiyordu şimdi seviyor sizinki gibi çıkınca ağlıyor . Çıngırak ile oyalayarak giydiriyoruz . Bir gün o kadar kafam dolmuş ki bir elimde çıngırak bir elimde tarak vardı . Tutmuşum ben tarağı sallıyorum çıngırak diye 😂😂kafa yandı artık