Bizim mahallede de var böyle bir tane kocasıyla özelini anlatıp güya hava attığını zannediyor. Kendilerinin videosu felan varmış .Marifet gibi anlatıyordu.Edep sen ne güzel şeysin.Bazı şeyler özel kalsın artık ya.Kaldı ki açık saçık fotoğraf bile çekmem ben çoluk çocuğun yanlışlıkla karşısına çıksa görse ne açıklama yaparım? Ya telefonum çalınsa ya yanlışlıkla birinin eline geçse ?? İnsanlar ne kadar rahat ya