myavocado şimdilik sadece uykuda verin bence. Ben sadece uykuda veriyodum uyanınca alıyodum ama son 1 hafta geceleri hep agzında uydu alınca sürekli uyandı onsuz uykuya dönemedi. Ben de bırakma zamanı geldi diye düşündüm zor geciyor ama dün ilk defa gece uyandıktan sonra kucagıma almadan uykusuna geri döndü alışacak bence. Uyku arkadasımız var bide sabah uyanınca onu da istemedi sanki emzik yoksa onu da istemiyorum gibi öfkeli uyandı ama sonra gecti öfkesi attığı yerden aldı sarıldı falan. Zor bi süreç doğduğu gün emzik almıştı agzına cünkü 22 ayın alışkanlığı kolay olmayacak :) siz de dediğim gibi yavaş yavaş azaltın. 1 yaşına kadar bence verin sıkıntı yok kücük daha. Güvende hissediyolar rahatlıyolar emzikle