seray05 Doğum yapalım 3 ay oldu saçlarım aşırı dökülmeye başladı boşluklar oldu.Sizlerde de oldu mu nasıl düzelttiniz
aysebb seray05 Kızım 3-4 aylıkken başladı 6-7 aya kadar devam etti maalesef çok döküldü baya seyrekleşti saçlarım moralim bozulmuştu yani. Önlemek için birşey denemedim ama toplaması zaman aldı