Asyaaihsnser Kızlar hayırlı akşamlar uykusuzluktan ölüyorum ama uyuyamıyorum herkes bebek uyurken sende uyu diyor ama ben o her an uyanabilir diye pskolojik olarak uyuyamıyorum :( var mı benim gibi
SenaBetul Asyaaihsnser ben ilk doğduğun da öyleydim uyanacak diye uyuyamazdım iyice piskolojim bozulmuştu sonradan kendiliğinden geçti çok şükür 🙈
SenaBetul Asyaaihsnser biz şuan 5.aya giricez inşallah yani 40ı çıkınca bi rahatlama geldi sanki bi adım büyüdü gibi bi piskoloji oldu bende ondan sonra rahatladım 🤗 seninkinde geçer merak etme ilk anne olunca bi değişik oluyor insan işte
sbcelik Benimde kızım 19 günlük.. al bendende o kadar.. kırk kırk diyor herkes merakla beklşyorum kırkın Çıkmasını gözaltlarım çöktü
Asyaaihsnser sbcelik aynı canım ya pskolojik olarak rahat olamıyorum çok sıkıyorum kendimi çok yıprandım yoruldum inşallah kırkı çıkınca biraZ değişir bişeyler