zerdaaslan arkadaşlar merhaba bebeğim 9.5 aylık erkek ayaklarına ağırlık vermiyor hiç basmıyor doktor nöroloji ye yönlerdi 1-2 ay sonra gidin dedi hala basmaz ise tahlilde değerleri iyi çıktı böyle olan varmı nörolojiye giden oldu mu