pinarklk yüz felci aşamalarıymıs derece derece 1den 6ya kadar en zor en ağırı 6ymış KBB doktoru söyledi bana gözüm hala kuruyor ama ilk zamanlar kadar değil ya bantlıyodum veya yazmayla bağlıyordum geceleri şuan kapanıyo ama ağır yavaş diğer göz gibi hızlı güçlü değil rimel sürünce daha iyi anlaşılıyo Bnmde bakılımca anlaşılmıyo yemek yerken aşırı güldügmde hatta tanımayan dudagıma dikkat etmese anlamıyo sormuyolar bile beni tanıyan dudağında bşy mi oldu sanki diyor bınada sükür bende ilk zamanlar geçecek sandım 1 ay da felan ama smdı 6 ay olmak üzere belki tamamen düzelemicem belkide 1 buçuk yıl sürer dudağı düzelmeyeni gördüm 30 yıl olmş kadın diyor sadece durağı kaldı herşey yaptm geçmedi diye artk ne kdar geçerse şükür dicez yapçak bşy YK göz damlası emzirdigim için doktor önermedi bol su ile yıka yüzünü sürekli dedi gün içinde bazen damla damlatıyorum çok artk emmiyo elektrik iyi geldi mi bende fiziğe gitmedim belkş gitsem geçer mi diyorum ulaşım çok zor yasadğm yerde diye gidemiyorum